
Onze diensten
- Branding
- Websites
- Online marketing
- Content marketing
Over ons
- Ons werk
- Ons team
- Nieuws
- Contact
Het bepalen van jouw merkidentiteit is het verzamelen van verschillende inzichten. Om het simpel en toegankelijk te houden voor jou als horecaondernemer, kijken wij naar de twee belangrijkste inzichten: de doelgroep en jouw ambities.
Het is heel belangrijk om goed voor ogen te hebben wie jij wilt aanspreken. Vegetariërs, sushi-liefhebbers of gasten die snel wat willen eten voor zij naar de bioscoop gaan: het zijn allemaal voorbeelden van verschillende doelgroepen. Door dit duidelijk te formuleren, kun jij je doelgroep aanspreken zoals bij hen past!
Daarnaast is het heel belangrijk om jouw ambities als horecaondernemer te formuleren. Waarom ben jij horecaondernemer geworden? Wat wil jij anders doen dan andere horecazaken? En wanneer is jouw droom gerealiseerd? Voor iedere ondernemer is dat anders.
Jouw doelgroep voelt zich aangesproken
Jouw merk wordt sneller en beter onthouden
Jouw horecazaak onderscheid zich van concurrenten
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.